Persbericht: Stringify integreert Smappee in IoT-platform

10 januari 2017

Nu nog meer grip op je smart home

De slimme energieoplossingen van Smappee veranderen je huis in een intelligent en energie-efficiënt thuis. Om nog meer grip te krijgen op je smart home zijn er diverse IoT-platform oplossingen. Smappee is verheugd te melden dat Stringify vanaf heden de Smappee energiemonitor geïntegreerd heeft in haar IoT-platform.

Stringify is een automatiseringsdienst voor ‘The Internet of Things’ en stelt mensen in staat om al hun fysieke producten en digitale diensten op één plaats te verbinden. Het cloud gebaseerde platform geeft haar klanten altijd en overal toegang zonder dat er hardware voor nodig is. Met hun verschillende iOS en Android apps hebben ze al meerdere awards gewonnen. De toepassingsmogelijkheden zijn divers en worden steeds uitgebreider met het groeien van het Stringify netwerk. Stringify integreerde o.a. al Philips, Amazon en Google.

In combinatie met Smappee kunnen huishoudelijk apparaten via hun energieverbruik slim geïntegreerd worden. De app biedt ondersteuning voor dagelijkse huishoudelijke taken. Wanneer Smappee bijvoorbeeld detecteert dat de wasmachine klaar is, kan de gebruiker een push-bericht ontvangen. Aangezien Stringify ook het geluidssysteem van Sonos geïntegreerd heeft, kan er bijvoorbeeld ook een bepaald nummer afgespeeld worden op het moment dat Smappee detecteert dat de verlichting ingeschakeld wordt.

"We zijn blij om samen te werken met Stringify. Het bedrijf staat voor een moderne ‘Connected Lifestyle’ en deelt onze doelstelling om het dagelijks leven van onze gebruikers comfortabeler en gemakkelijker te maken," zegt Stefan Grosjean, oprichter en CEO van Smappee. “Het doel om huishoudens te transformeren tot intelligente en energiezuinige woningen komt hierdoor weer een stap dichterbij.”

Ben je er klaar voor? Bekijk hier alle Stringify recepten

Heb je zelf interessante topics die je met ons wilt delen? Mail dan zeker naar j.vanneste@smappee.com